Inspirasi

Wahidah Berjaya Turunkan 30KG Dengan Cara Diet Yang Betul

PENAFIAN: hasil turun berat badan mungkin berbeza untuk setiap individu. Hasil yang terbaik apabila anda buat dan praktis cara diet ini. Baca perkongsian daripada wahidah yang amalkan cara diet yang betul: Kisah inspirasi wahidah berjaya turun berat sebanyak 30kg! Berat sebelum: 84kg Berat semasa: 54kg Hai, saya Wahidah 🙂 Semua orang ada kisah pahit manis …

Wahidah Berjaya Turunkan 30KG Dengan Cara Diet Yang Betul Read More »

Kisah saya turun berat dari 78kg ke 54kg tanpa produk kurus

Dulu berat saya 78kg. Tapi sekarang ni alhamdulillah 54kg… dah berjaya turun 24kg dengan cara kurus yang betul dan sihat. Syukur sangat2. Perasaan dah kurus ni.. ya Allah bestnya. Saya dah boleh pakai baju yang saya nak. Saya jadi lebih konfiden. Nak beribadah pun lebih mudah. Sekarang ni saya senyum je memanjang. Saya jadi lebih …

Kisah saya turun berat dari 78kg ke 54kg tanpa produk kurus Read More »

12 Kata-kata Pembakar Semangat Untuk Anda Kuruskan Badan

“Saya sering bercita-cita untuk kuruskan badan. Saya amalkan diet, mula bersenam dan bermacam lagi. Walaupun perit tapi saya redah jugak. Alhamdulillah hari ni saya dah berjaya turunkan berat badan saya dari 105kg dan sekarang dengan bangganya 85kg. Banyak kan? Tipu la kalau saya kata saya tak pernah putus asa. setiap hari saya rasa nak berhenti. …

12 Kata-kata Pembakar Semangat Untuk Anda Kuruskan Badan Read More »