3 sebab kenapa jangan beli aloe vera gel ini

By Zainol Ariff

Update 31 Mei 2017: promosi PERCUMA 1 botol aloe vera gel telah tamat. Jangan beli aloe vera gel Forever Living ini kalau anda tak tahu guna. Sebab #1: membazir duit kalau tak amal minum Sebab #2: kurang berkesan kalau tak jaga pemakanan Sebab #3: anda boleh dapatkan secara percuma  (promosi … Teruskan baca

Hati-hati apabila ingin kurus tapi bergantung hanya pada produk kurus semata-mata

By Zainol Ariff

Via: ohmymedia.cc Lambakan jus jus kesihatan yang dijual di pasaran yang tidak dapat dibuktikan tahap keberkesanan produk tersebut ternyata menimbulkan keraguan. Apatah lagi ianya melibatkan kesihatan tubuh badan. Doktor ini berkongsi beberapa kisah berdasarkan pengalaman dirinya merawat pesakit yang ‘terpedaya’ dengan iklan jus kesihatan sehingga memilih untuk tidak mendapatkan rawatan … Teruskan baca

Kisah saya turun berat dari 78kg ke 54kg tanpa produk kurus

By Zainol Ariff

Dulu berat 78kg ? Tapi sekarang ni alhamdulillah 54kg… dah berjaya turun 24kg dengan cara kurus yang betul dan sihat. Syukur sangat2. Perasaan dah kurus ni.. ya Allah bestnya. Saya dah boleh pakai baju yang saya nak. Saya jadi lebih konfiden. Nak beribadah pun lebih mudah. Sekarang ni saya senyum je … Teruskan baca

4 suplemen kuruskan badan yang berkesan dan selamat untuk digunakan

By Zainol Ariff

Nak kurus anda perlu makan: Rendah karbohidrat (kurangkan nasi/roti dan lebihkan sayur) Tinggi protein Tinggi lemak tepu Lihat gambar di bawah untuk ketahui jumlah karbohidrat, protein, dan lemak tepu anda perlu ambil SETIAP KALI anda makan. Sekiranya anda dapat konsisten bekalkan badan anda dengan kesemua nutrisi ini SETIAP KALI anda … Teruskan baca

13 cara kuruskan badan yang paling mudah untuk anda amalkan hari ini

By Zainol Ariff

Terdapat beratus cara kuruskan badan. Tetapi anda masih lagi tidak berjaya mendapatkan berat yang ideal bagi anda. Kenapa? Mungkin anda keliru dengan pelbagai dakwaan syarikat kesihatan dengan – teknik, tips, rahsia – produk mereka (dalam masa sama mengaut keuntungan jutaan ringgit daripada anda). Padahal, untuk kuruskan badan dengan cara betul … Teruskan baca

12 Kata-kata Pembakar Semangat Untuk Anda Kuruskan Badan

By Zainol Ariff

“Saya sering bercita-cita untuk kuruskan badan. Saya amalkan diet, mula bersenam dan bermacam lagi. Walaupun perit tapi saya redah jugak. Alhamdulillah hari ni saya dah berjaya turunkan berat badan saya dari 105kg dan sekarang dengan bangganya 85kg. Banyak kan? Tipu la kalau saya kata saya tak pernah putus asa. setiap … Teruskan baca